Moje skúsenosti s esenciálnymi olejmi DoTerra

22. novembra 2014, bionk, Aromaterapia


Keď som sa prvý krát stretla s esenciálnymi olejmi DoTerra, ktoré mi doniesla ukázať známa, celkom sa mi to páčilo. Voňalo to príjemne, presne po tej ktorej kvetine, byline či ovocí, z ktorého boli vyrobené. Keď som ale pozrela na ceny, ostala som zarazená. Hovorím jej, prečo je to preboha tak drahé? Však v Lidli si kúpim podobný olej za dve eurá! Toto je hrozne predražené, to nikto nekúpi! Tento dôvod mi vysvetlila aj ona a neskôr som sa ešte podrobnejšie veci dozvedela na prednáškach DoTerry, na ktorých som bola.

doterra_group shot

Záver: esenciálne oleje DoTerra v skutočnosti drahé nie sú, nakoľko sú tak veľmi koncentrované, že jedna fľaštička vám aj pri dennom používaní vydrží dlhé mesiace aj viac.

A moje osobné skúsenosti?

Môžem povedať, že ja som celkom zdravý človek, netrpím žiadnou vážnou ani civilizačnou chorobou. Jediný problém u mňa boli úzkosti a nespavosť. Cez deň fungujem normálne, večer som ale mala často problém zaspať, kvôli úzkostiam. Moje myšlienky vtedy často behali smerom: „A čo bude v budúcnosti? Čo ma čaká? Zvládnem zaplatiť dlhy?“ Kvôli tomu som si často musela dávať lieky na spanie, alebo na upokojenie. S nimi sa mi zaspať podarilo do hodiny. Ale nemala som z toho dobrý pocit, že beriem toľko chémie. Keď som si prvý krát pustila na noc vôňu z esenciálneho oleja Lavendel (levanduľa), cítila som sa úžasne. Úzkosti sa vôbec nedostavili a táto vôňa vo mne vyvolávala až euforické pocity. Zaspala som takmer okamžite. Odvtedy lieky neberiem, nie je treba. Večer si pustím vôňu levandule a vychutnávam si príjemné pocity, ktoré sa hneď dostavia.

Základné esenciálne oleje DoTerra

Zmesi olejov Doterra

vona