Založ si blog

Dezodorant antiperspirant Dr. Nona nielen zabraňuje zápachu, ale je aj liečivý

Účinné látky: bioorganominerálny komplex (BOMK) z Mŕtveho mora, éterické oleje (jojobový a šípkový).

 

Ako všetky výrobky ponúkané spoločnosťou Dr. Nona, aj Dezodorant Dr. Nona obsahuje, okrem iného, bioorganominerálny komplex (BOMK) z Mŕtveho mora. Ponúkame škálu dámskych vôní (Kiwi, Lady, Ruth, Fiona) a dve pánske vône – Lord a Admiral (novinka). Lord je typický svojou ľahkou nevtieravou vôňou, Admiral voní trocha intenzívnejšie, je to príjemná pánska vôňa ktorej nositeľ okúzli každú ženu.

Dezodorant Dr. Nona je viac ako len dezodorant, nakokoľko obsahuje bioorganominerálny komplex (BOMK) z Mŕtveho mora, každým použitím dostávate do tela liečivé minerály a archebaktérie z Mŕtveho mora, ktoré prenikajú cez pokožku do krvného obehu a pôsobia blahodarne na imunitný systém človeka.

Dámske vône:

Kiwi – sviežosť ľahkej vody, ľahkosť čerstvého vánku, vôňa oázy v púšti – to je Kiwi!
Lady – objavte v sebe bohyňu tajomnú a zvodnú pre svojho milovaného!
Ruth – vôňa bezstarostnej, divokej mladosti, kedy prijímame život s ľahkosťou.
Fiona – príjemná ľahká vôňa rozkvitnutej lúky.

Pánske vône:

Lord – veľmi jemná slabá vôňa, ktorá neprerazí vôňu vody po holení alebo parféma.
Admiral – sviežosť mora, výraznejšia príjemná pánska vôňa.

 

Aplikácia: Po kúpeli naniesť do podpazušia. Majú antibakteriálne účinky, neupchávajú póry.

NEOBSAHUJE PARBÉNY! Vhodný aj na citlivú a alergickú pokožku!deodoranty

 

Skúsenosti našich zákazníkov

Už mi večer necítiť oblečenie

St, 03/12/2014 – 12:21 poslal paosds2gff.

Ja som vždy používala antiperspiranty z drogérií a bola som s nimi celkom spokojná. Pre mňa bolo hlavné, že som nesmrdela. Večer ale tričko alebo pulóver mal pod pazuchami nepríjemnú vôňu, bola to zmes vône z dezodorantu a pachu z potenia. Preto som každé tričko nosila max. deň-dva a keď sa mi zdalo, že už to moc cítiť, tak som ho dala oprať. Brala som to ale ako niečo normálne a nezaoberala sa tým. Až som raz ako darček dostala antiperspirant Fiona od Dr. Nona a začala ho používať. Mal príjemnú jemnú nevýraznú vôňu. A bola som prekvapená, že keď som si večer voňala pulóver pod pazuchami, nebol cítiť. A to ani na druhý deň. Len jemnulinká vôňa ale žiaden pach po pote. Tak som z toho bola nadšená, že iný deo už kupovať ani nechcem. Chcem postupne vyskúšať všetky dámske vône. Petra

Krásne vonia

Št, 30/10/2014 – 09:31 poslal siposmichal84.

Od mája používam dezodorant Dr. Nona Kiwi a som viac ako spokojná. Krásne vonia, dlho vydrží a navyše robím aj niečo pre svoje zdravie. Šipošová

Už iný nepoužívam

Po, 20/10/2014 – 10:48 poslal ipellizzolova.

Odkedy som si u vás objednala antiperspirant, už iný nepoužívam. Mám dobrý pocit, nepotím sa a nemá výraznú vôňu. Predtým som sa cítila potom, alebo som mala podráždenú pokožku. Teraz si objednávam už len tieto. S Pozdravom Iveta Pellizzolova zo Žiaru nad Hronom.

starsi-par-kvety

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 2 – Ako si zrýchliť metabolizmus

26.01.2015

Ľudia sa nerodia s rovnako rýchlym metabolizmom. Možno aj vy poznáte vo svojom okolí niekoho, kto môže jesť čo chce, kalorické jedlá, sladkosti vo veľkom množstve a nepriberie ani vo vyššom veku. Málokto má ale to šťastie, väčšina z nás vekom priberá, metabolizmus sa spomaľuje, kilá sa lepia. Obézni ľudia sa radi vyhovárajú na gény a spomalený metabolizmus, nie [...]

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 1 – Príčiny nadváhy

23.01.2015

Kto chce schudnúť, nemal by sa o to pokúšať hladovaním či držaním najrôznejších diét. Je to doslova cesta do pekla a čím väčšie zamotávanie sa v bludnom kruhu rýchlej straty hmotnosti s následným ešte väčším pribratím na váhe. Áno, ide o starý známy jojo efekt, ktorému by sme sa mali určite vyhnúť, ak si nechceme úplne pokaziť metabolizmus. Keď si ho totiž [...]

Ako si zvýšiť imunitu – návrat k prírode 2

20.01.2015

Pokiaľ ste prežívali detstvo pred viac ako tridsiatimi rokmi, možno si pamätáte na kult vitamínu C. Samozrejme, už vtedy poznala veda aj ostatné vitamíny, k obyčajným ľuďom sa však informácie o ich význame príliš nedostávali. Zato „céčko“ bolo vnímané ako najdôležitejšia živina. Deti od rodičov i učiteľov počúvali historky o úbohých námorníkoch [...]

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 238013x
Priemerná čítanosť článkov: 7934x

Autor blogu