Založ si blog

Kráľ medzi krémami – Dynamický hydratačný krém Dr. Nona

dynamic_0_0Účinné látky: bioorganominerálny komplex (BOMK) z Mŕtveho mora, olej zo semien mrkvy, jojobový olej, výťažok z mamamelu virgínskeho, výťažok z cukrovej trstiny, výťažok z pomaranča, výťažok z aloe vera, vitamín E, výťažok z harmančeka, výťažok z javora, olej z rozmarínu a citrusových plodov.

 

Dynamický hydratačný krém Dr. Nona je tonizujúci prípravok, ktorý má vďaka vysokému obsahu výťažku zo solí Mŕtveho mora lokálny aj celkový omladzujúci účinok. Kráľ medzi krémami, schopný vyliečiť a omladiť pokožku aj u osôb v pokročilom veku a spomaliť proces stárnutia u ľudí v strednom aj mladšom veku.

Špeciálnou vlastnosťou tohto krému je schopnosť posilniť organizmus po psychickom a fyzickom vyčerpaní. Vďaka najnovším poznatkom vedcov z izraelskej Kliniky Lenom v oblasti biotechnológie a účinkom bioorganominerálneho komplexu z Mŕtveho mora krém pozitívne pôsobí cez pokožku na imunitný systém. Dynamický hydratačný krém Dr. Nona môžete úspešne použiť pre celkovú a lokálnu masáž s cielom zlepšenia funkcií organizmu. Krém má ochranné vlastnosti a účinne obnovuje ochrannú štruktúru pokožky. Vďaka unikátnemu zloženiu ho môžete aplikovať pri akýchkoľvek ťažkostiach kĺbov či svalov.

Vhodný pre všetky vekové kategórie vrátane bábätiek (u nich môže odstrániť začervenanie, kožné problémy, ekzém, zároveň posilňuje imunitu, keďže cez pokožku preniká do krvného riečišťa).

Vlastnosti Dynamického hydratačného krému Dr. Nona:

  • hydratuje a vyživuje suchú pokožku
  • upokojuje začervenalú a podráždenú pokožku
  • pôsobí omladzujúco, vyhladzuje vrásky
  • regeneruje zrelú pokožku

Aplikácia: Po vyčistení pleti Pleťovým mliekom Dr. Nona aplikujte malé množstvo Dynamického hydratačného krému Dr. Nona na pokožku a jemne vmasírovať, nechať vstrebať

NEOBSAHUJE PARBÉNY! Vhodný aj na citlivú a alergickú pokožku!

 

Skúsenosti našich zákazníčok

Super vyhladí pokožku a zjemní vrásky

Ut, 04/11/2014 – 13:54 poslal natalyrakowska.

Chcela by som sa podeliť o skúsenosti s týmto fantastickým krémom. Mám už po 60-tke a nemusím hovoriť, že pleť a koža už nie je taká pružná a hladká ako kedysi. Vyskúšala som už viacero krémov, ale môžem povedať, že ešte žiaden mi tak dobre nepomohol na vyhladenie pleti a zjemnenie vrások ako tento. Dokonca ani krém s výťažkom z hadieho jedu, aj ten som predtým skúšala. Tento dynamický krém z Mŕtveho mora proste nemá konkurenciu. Používam ho nielen na tvár, ale aj na dekolt, kde som mala už tiež vrásky a krásne ich vyhladil a vypol pokožku. Ľudia, čo ma nepoznajú mi hádajú o pár rokov menej a nechcú mi veriť, že som už dôchodkyňa. Ďakujem za tento úžasný krém, iný už nepoužívam. Natália

 

Konečne mám krásnu pleť aj bez kortikoidov

Št, 30/10/2014 – 09:26 poslal siposmichal84.

Od mája používam dynamický hydratačný krém Dr.Nona, som viac ako spokojná. O kréme mi povedala známa, ktorá mala krásnu pleť aj v zrelom veku a vyzerala veľmi sviežo, tak som to chcela vyskúšať, nakoľko mi žiadny krém nesadol. Mala som veľmi suchú a problémovú pleť, robilo sa mi akné a po každom kréme som mala pocit, akoby som mala na tvári masku a celá tvár ma svrbela. Pleť sa len zhoršovala, používala som kortikoidné maste od lekára, ale vďaka tomuto fantastickému krému mám peknú, žiarivú pleť aj bez tabletiek a kortikoidných mastí. Nič ma tak neteší, ako keď mi kolegyne v práci povedia, ako skvele vyzerám. Vždy som sa hanbila za akné a nedokonalú pleť, teraz sa teším, že nemusím dávať na tvár tonu make-upu. Šiposová

 

Dead Sea Salt Formations near Ein Gedi, Israel

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 2 – Ako si zrýchliť metabolizmus

26.01.2015

Ľudia sa nerodia s rovnako rýchlym metabolizmom. Možno aj vy poznáte vo svojom okolí niekoho, kto môže jesť čo chce, kalorické jedlá, sladkosti vo veľkom množstve a nepriberie ani vo vyššom veku. Málokto má ale to šťastie, väčšina z nás vekom priberá, metabolizmus sa spomaľuje, kilá sa lepia. Obézni ľudia sa radi vyhovárajú na gény a spomalený metabolizmus, nie [...]

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 1 – Príčiny nadváhy

23.01.2015

Kto chce schudnúť, nemal by sa o to pokúšať hladovaním či držaním najrôznejších diét. Je to doslova cesta do pekla a čím väčšie zamotávanie sa v bludnom kruhu rýchlej straty hmotnosti s následným ešte väčším pribratím na váhe. Áno, ide o starý známy jojo efekt, ktorému by sme sa mali určite vyhnúť, ak si nechceme úplne pokaziť metabolizmus. Keď si ho totiž [...]

Ako si zvýšiť imunitu – návrat k prírode 2

20.01.2015

Pokiaľ ste prežívali detstvo pred viac ako tridsiatimi rokmi, možno si pamätáte na kult vitamínu C. Samozrejme, už vtedy poznala veda aj ostatné vitamíny, k obyčajným ľuďom sa však informácie o ich význame príliš nedostávali. Zato „céčko“ bolo vnímané ako najdôležitejšia živina. Deti od rodičov i učiteľov počúvali historky o úbohých námorníkoch [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 236761x
Priemerná čítanosť článkov: 7892x

Autor blogu