Založ si blog

Schudla som 34 kíl!

V mojom prípade nešlo o diétu, u mňa šlo o zmenu životného štýlu. Pochopila som, prečo sa chcem stravovať tak, ako sa stravujem a fungovalo to!

julia

Vždy som svoju nadváhu pokladala za problém štítnej žľazy. Až som sa raz dočítala, že moje kilá sú iba psychickým obalom. Prostým dôsledkom toho, ako sa moje krehké a citlivé vnútro chráni pred svetom a zo strachu obaľuje. Prinútilo ma to prehodnotiť svoj postoj k sebe samej. A tak bol pre mňa rok 2011 prelomový – namiesto úteku som problémom začala čeliť, navštevovala som prednášky Dr. Nona o zdraví, čítala som literatúru osobného rozvoja, vzdelávala sa. A veci do seba začali zapadať.

Od základov som si zmenila jedálniček. Každý deň začínam vypitím 1,5 litra čistej vlažnej vody s citrónom. Následne si dám liter čerstvej ovocnej alebo zeleninovej šťavy. To všetko stíham ešte než na desiatu prídem do práce. Počas prvých mesiacov som sem-tam s kolegami zašla na obed. Časom sa mi však zmenili chute a reštauračné vône a jedlá mi začali smrdieť, prestalo mi tiež chutiť mäso. A tak som si do práce začala nosiť ovocie, čo robím dodnes.

Ale nehladujem. Pojedám šaláty, smoothie nápoje, uprednostňujem vegetariánsku stravu, občas si dám rybu. Základom je pre jedlo sa nestresovať. Ak mám chuť na veterník, tak si ho jednoducho dám.

Samozrejme, že som od začiatku svojej detoxikácie zapojila aj produkty Dr. Nona. Okrem produktov dennej spotreby, ktoré používam bežne, (ako šampón, Halo Gel, Dynamický hydratačný krém a ďalšie) som sa upriamila na cielené rozpúšťanie a vyčistenie tenkého a hrubého čreva. Vnútorne užívam Fázu-3 na štítnu žľazu a hormonálnu rovnováhu. Ravseen a Reumoseen na rozpúšťanie usadenín. Po prvých dvoch mesiacoch som Reumoseen nahradila jedným balením Cleanseenu na jemné dočisťovanie vylučovacieho traktu.

Denne popíjam 1 liter čaju Gonseen. Po čase som si na obed nasadila Okseen. Vtedy sa so mnou začali diať zázraky aj po gynekologickej stránke. Cysty, ktoré som predtým mala mi samé praskali a vylučovali sa z tela každým cyklom. Vďaka vyššie spomenutej Fáze-3 sa mi upravila aj moja menštruácia, ktorá dnes funguje ako hodinky. Dva krát týždenne si pripravujem zásadité kúpele (2 PL Kvarteta solí a 3 PL sódy bikarbóny na pol vane), v ktorých trávim hodinu až dve. Na regeneráciu pokožky po úbytku hmotnosti používam Bahenný zábal. Na lymfatické uzliny si nanášam deodorant a po kúpeli si celé telo natriem striedavo Telovým mliekom a Telovým mliekom Solaris na zabránenie vzniku strií.

Od apríla 2012 až do dnes som schudla 34 kíl! Priemerne sa mi darí zhodiť tri kilá mesačne, čo je pre organizmus akurát tak optimálne. Z konfenčnej veľkosti 50 som zišla dole o päť konfekcií, na 40. Cítim sa skvelo a mám kopec energie. Niekedy sa sama čudujem, akú mám kondičku. A to najlepšie – teším sa obdivným pohľadom mužov aj žien!

Držím vám všetkým palce a prajem veľa chuti do života. Pretože ak bude chuť, bude aj snaha pustiť sa do zmeny. A Produkty Dr. Nona nám naozaj menia život!

Júlia, Sečovce

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 2 – Ako si zrýchliť metabolizmus

26.01.2015

Ľudia sa nerodia s rovnako rýchlym metabolizmom. Možno aj vy poznáte vo svojom okolí niekoho, kto môže jesť čo chce, kalorické jedlá, sladkosti vo veľkom množstve a nepriberie ani vo vyššom veku. Málokto má ale to šťastie, väčšina z nás vekom priberá, metabolizmus sa spomaľuje, kilá sa lepia. Obézni ľudia sa radi vyhovárajú na gény a spomalený metabolizmus, nie [...]

Ako zdravo a natrvalo schudnúť 1 – Príčiny nadváhy

23.01.2015

Kto chce schudnúť, nemal by sa o to pokúšať hladovaním či držaním najrôznejších diét. Je to doslova cesta do pekla a čím väčšie zamotávanie sa v bludnom kruhu rýchlej straty hmotnosti s následným ešte väčším pribratím na váhe. Áno, ide o starý známy jojo efekt, ktorému by sme sa mali určite vyhnúť, ak si nechceme úplne pokaziť metabolizmus. Keď si ho totiž [...]

Ako si zvýšiť imunitu – návrat k prírode 2

20.01.2015

Pokiaľ ste prežívali detstvo pred viac ako tridsiatimi rokmi, možno si pamätáte na kult vitamínu C. Samozrejme, už vtedy poznala veda aj ostatné vitamíny, k obyčajným ľuďom sa však informácie o ich význame príliš nedostávali. Zato „céčko“ bolo vnímané ako najdôležitejšia živina. Deti od rodičov i učiteľov počúvali historky o úbohých námorníkoch [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 236731x
Priemerná čítanosť článkov: 7891x

Autor blogu